PostNL on Twitter: "@Jenny83L Hey Jenny! Dat meen je niet.. Dit pakket is helaas geweigerd door de locatie, waardoor het retour afzender zal gaan. Ik raad je aan om hierover contact op
Twitter-এ PostNL: "@ConfettiOption Hoi Saskia. Ik zie het inderdaad. 🙁 Als een pakket eenmaal retour gaat dan valt dit niet meer te herstellen. De reden retour is niet altijd goed uit track
PostNL в Twitter: „@kimelisecom Wellicht is dit toen handmatig door iemand hersteld. Maar voor de sorteermachine is dit niet duidelijk. We bezorgen tot 21:30 >“ / Twitter
![Geen ruimte meer bij PostNL: 'Stuur tot na Sinterklaas geen pakjes retour' - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS Geen ruimte meer bij PostNL: 'Stuur tot na Sinterklaas geen pakjes retour' - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS](https://radar.assets.avrotros.nl/editorial/03122020%20postnlNU.jpg)